Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Spårdag

Av vildaengla - 13 juni 2010 19:43

Ja, jag vet ni måste vara otroligt trötta på mitt eviga bloggande  . Jag tänkte blogga för några veckor sedan ........men jag hittade inte min blogg...efter en hel del letande hittade jag den genom Flizans blogg !


Kände för en heldag i spårskogen idag, och det blev det ! Eftersom vi var några stycken blev det inte så långa spår, men 7 st korta och förvirrade spår blev det.

Harry fick ett spår som Kicki lagt,et var första gången som han spårade någon annans spår. Han gick ut bra men sen körde det ihop sig.........Carina (uppfödaren) gick ut ett spår 20m till höger om oss med Pippi (Harrys syster), när hon hittade en pinne blev Carina mycket glad  verkar ju kul tycket harry och ville dit ! fick hindrat honom och vi fortsatte.....då upptäckte han Kicki och blev skiträdd  efter mycket funderande kom han på att det var ok och att det bara var Kicki. Vi fortsatte ett förvirrat spår och han  fick 2 av 5 pinnar !


Engla fick också ett spår som Kicki lagt och hon spårade grymt .


    Kennelmor      Kan hon vara farlig !


Tack alla för idag !

 
 
Fliza

Fliza

14 juni 2010 07:51

Så du har hittat tillbaka! Tack för en trevlig dag i spårskogen. Fliza var så trött när hon kom hem, och vi med:)

http://kaymixfliza.bloggagratis.se

 
Ingen bild

kicki

14 juni 2010 11:13

Tack för en underbar dag i skogen, tycker att vi gjorde bra ifån oss alla. Den där bilden får vi nog ta ett snack om, måste lära mig att vara lite mera vaksam.
Kicki/Frasse

 
Kennelmor

Kennelmor

15 juni 2010 20:19

Hmm...Den där bilden där jag sitter å tronar...va ingen vacker syn! Pippi va ju jätteduktig å spåra. Kan ju inte hjälpa att Harry ville springa till mej! :-))

http://carina.romland.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vildaengla - 22 januari 2011 20:39

Vi tog en långpromenad i går eftermiddag och Harry sprang fram och tillbaka, fram och tillbaka under en timmes tid och såg helt galen ut  ........... är det vårkänslor som ger spring i benen eller håller han på att bli galen ?  Eftersom det är  Harry...

Av vildaengla - 18 januari 2011 21:25


I dag när vi kom hem gick Harry in i vardagsrummet och kommer springande   därifrån skällande, låg och svansen mellan bena. Han blev stående i dörröppningen och gjorde sig så liten och låg som möjligt och vädrade in i rummet. Jag blev lite nyfiken ...

Av vildaengla - 8 januari 2011 17:28

Ja idag skulle det bli av, årets första träning !  Är så förbannat trött på att rasta hundar i massa snö och vill ut och träna igen. Möte upp träningskompis på Burger King.........satt där i en timme och drack kaffe med en god chokladmuffins   till...

Av vildaengla - 6 december 2010 21:19


Ja, nu får vi väl sluta att fira Harrys namnsdag. Vi kanske kan fira någon   annan....   kom på att jag inte vet vad du heter, jag antar att du inte heter Kicki !   Det har inte blivit så mycket träning den senaste veckan , men nu är det väl ...

Av vildaengla - 10 oktober 2010 18:46

Grattis på namnsdagen Harry....        Ja och så var det ju det där med tävlingen...........idag har jag och Engla tävlat i appeln för vilken gång i ordningen har jag glömt...läs förträngt ! Det gick ju som vanligt, spåret- kanon är ju en ö...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards